Veelgestelde vragen

Mocht u vragen hebben, maar staat uw vraag er niet tussen, neemt u dan contact met ons op.

Registratie

Via de registratiepagina op deze website. Via de button ‘registreren’ komt u in de online inschrijfmodule. Doorloop de verschillende stappen en u ontvangt een automatische bevestiging van inschrijving. Houdt u a.u.b. ook de ongewenste-mailbox in de gaten. Geen bevestiging ontvangen? Laat het ons weten via het contactformulier op deze website.  

Wilt u een groep aanmelden vanaf 5 personen? Stuurt u dan een bericht via het contactformulier op deze website om te informeren naar de mogelijkheden.

Online aanmelden kan tot op de dag van het congres.
Let op, aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst op datum en daarbij geldt vol=vol.

U kunt uw online registratie betalen via iDEAL en CreditCard. Voor individuele deelnemers is het niet mogelijk om via factuur te betalen.

Via factuur betalen is alleen mogelijk in geval van groepsregistratie.

Het inschrijftarief is incl. een lunch en pauzes, tenzij anders aangegeven. Voor het bijwonen van een diner of sociaal programma dient separaat ingeschreven en betaald te worden.

Dieetwensen kunt u tijdens inschrijving doorgeven.
Voor andere speciale wensen verwijzen wij u naar het contactformulier op deze website.

Wijzigen / annuleren

Dit is mogelijk. Graag ontvangen wij hiervan bericht via het contactformulier op deze website met daarbij de gegevens van de nieuwe deelnemer; tenminste:
– voornaam
– achternaam
– ziekenhuis/organisatie werkzaam
– email adres
– indien van toepassing: BIG-nummer 

U kunt een wijziging in uw registratie aanvragen via het contactformulier op deze website. U kunt uw registratie zelf niet online wijzigen.

U kunt uw registratie alleen schriftelijk annuleren via het contactformulier op deze pagina. U ontvangt hiervan per mail een bevestiging. De annuleringsvoorwaarden kunt u vinden op de ‘registratiepagina’ van deze website.

Hotelaccommodatie boeken

Als het mogelijk is om een hotelovernachting te boeken, wordt dit op de registratiepagina aangegeven.

Accreditatie punten

Op de pagina ‘algemene informatie’ binnen deze website, kunt u terugvinden voor welke verenigingen accreditatie is aangevraagd, en welke punten reeds zijn toegekend.

Het congressecretariaat zal na afloop van het congres doorgaans binnen twee weken de accreditatiepunten toekennen in uw persoonlijk dossier, wanneer de vereniging in GAIA is opgenomen. Voor verenigingen buiten GAIA gelden afwijkende termijnen.

U ontvangt per email doorgaans binnen twee weken na afloop van het congres een certificaat van deelname, mits u voldoet aan de gestelde voorwaarden.

Als uw punten binnen vier weken na afloop van het congres nog niet bijgeschreven zijn, neem dan contact op met het congressecretariaat: via het contactformulier op deze website.

Inzending abstracts en programmabijdragen

U kunt alle informatie vinden op de pagina ‘inzendingen programmabijdragen’ op deze website.

U kunt de deadline voor het indienen van het programmabijdragen vinden op de pagina ‘inzendingen programmabijdragen’ op deze website.

Sprekers die in een workshop, symposium of een abstract presenteren dienen zich als deelnemer in te schrijven. Voor genodigde sprekers en voorzitters gelden mogelijk andere afspraken, mits dit afgesproken is met de congrescommissie.

Neem binnen 2 weken na afloop van het congres contact op met het congressecretariaat via het contactformulier op deze website. Voeg alstublieft de volgende gegevens toe aan uw verzoek:

  • naam spreker
  • titel presentatie/sessie
  • dag/tijdslot

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact met ons op.